Filters
Zoeken in
Doelgroep
Auteur
Onderwerpen
Jaar van uitgave
Waar
'siso="J525.5"' in OBA Collectie
33 resultaten
Python®
Carol Vorderman, Ronald Schrijber, Jaap Verschoor
BoekStap voor stap leren programmeren met Python
Studio Visual Steps, Uithoorn
BoekMachine brein : programmeren met Scratch & mBlock
Albert Epping
BoekPython® games
Craig Steele, Claire Quigley, Daniel McCafferty, Martin Goodfellow, Carol Vorderman, Ronald Schrijber, Jaap Verschoor
BoekBekijk hier onze e-books en luisterboeken
Want met een boek uit de online bibliotheek begin je meteen met lezen of luisteren. Gewoon op je mobiele telefoon bijvoorbeeld. Net zo makkelijk.
Doe meer met Scratch
Max Wainewright, Jan van de Westelaken, Hessel Leistra
BoekProgrammeren met Python
Max Wainewright, Ellen Hoppenbrouwers, Gemma Steeman
BoekGames bouwen met Javascript / Deel 2 / vertaling [uit het Engels]: Ellen Hoppenbrouwers ; eindredactie: Gemma Steeman
Max Wainewright, Ellen Hoppenbrouwers, Gemma Steeman
BoekGames bouwen met Javascript / Deel 1 / vertaling [uit het Engels]: Jan van de Westelaken ; eindredactie: Hessel Leistra
Max Wainewright, Jan van de Westelaken, Hessel Leistra, Maria Cox
BoekScratch 3.0
Studio Visual Steps, Uithoorn
BoekProjects
Jon Woodcock, Carol Vorderman, Lisa Gillespie, Ronald Schrijber, Jaap Verschoor
Boekpopulaire zoektermen
Pim LammersDick BrunaHoopJunior EinsteinIschaRijbewijs theorieGeert MakRob van EssenBlijf op de hoogte van het laatste nieuws
Nooit meer iets missen? Meld je aan voor een nieuwsbrief van de OBA en ontvang ons laatste nieuws, boekentips, activiteiten en nog veel meer in je mailbox.