Filters
Zoeken in
Auteur
Onderwerpen
Taal
Jaar van uitgave
'siso="369.33"' in OBA Collectie
4 resultaten
Sorteren op:
Contact center management : van klachtendienst naar value center
Jan Smets
BoekNederlands
|
2016
Bekijk hier onze e-books en luisterboeken
Want met een boek uit de online bibliotheek begin je meteen met lezen of luisteren. Gewoon op je mobiele telefoon bijvoorbeeld. Net zo makkelijk.
Bekijk hier onze e-books en luisterboeken
Mobile customer experience & mixed reality : hoe augmented en virtual reality customer experience omgooien
Patrick Petersen
BoekNederlands
|
2017
Ecommerce in a week
Nick Smith
BoekEngels
|
2019
Pick up the phone and sell : how proactive calls to customers and prospects can double your sales
Alex Goldfayn
BoekEngels
|
2021
populaire zoektermen
Rob van EssenYoung AdultJuf Braaksel ebookebook Paolo CognettiSchakenInloggen mijn OBAOBA NextBeladen huisBlijf op de hoogte van het laatste nieuws
Nooit meer iets missen? Meld je aan voor een nieuwsbrief van de OBA en ontvang ons laatste nieuws, boekentips, activiteiten en nog veel meer in je mailbox.
Schrijf je in