Filters
Zoeken in
Type
Doelgroep
Auteur
Onderwerpen
Taal
Jaar van uitgave
Waar
'publisher="Kluwer Bedrijfswetenschappen"' in OBA Collectie
38 resultaten
Virtuele tomaten en conceptuele pindakaas : hoe interactiviteit, zelforganisatie en bewustzijnsverruiming de marketing op z'n kop zetten
Goos Geursen
BoekHet merk / VIII, Merkartikel, concurrentie en strategie
Giep Franzen, Freek Holzhauer
BoekVan produkt naar merkartikel : het samenstellen van de marketingmix en het gebruik van de marketinginstrumenten : bestemd voor onderwijs en praktijk (met volledig glossarium)
W.P. Albert
BoekFinancieel-managementbegrippenlijst
Th.A. van Beek, C. van Dam
BoekBekijk hier onze e-books en luisterboeken
Want met een boek uit de online bibliotheek begin je meteen met lezen of luisteren. Gewoon op je mobiele telefoon bijvoorbeeld. Net zo makkelijk.
Handboek management buy-out : theorie en praktijk
Marcel Bonnet, J. Bruining
BoekRisicomanagement : een beheersingsmodel
H.B.A. Steens, J.H.G. Louwman
BoekArbowet en Wet TZ : 101 meest gestelde vragen
L.P.M. Klijn, M. van Hemert
BoekDoelgericht segmenteren van markten
A.J. Koopmans
BoekKwaliteitsauditing in de praktijk
Tj.F. Doesema
BoekOutplacement
W. Korevaar, Jaap Paauwe, A.R.T. Williams
Boekpopulaire zoektermen
The Hunger GamesMélissa Da CostaSara BerkeljonLucinda RileyJudith FantoZoals sneeuw valtLeven van een loserJonathan HaidtBlijf op de hoogte van het laatste nieuws
Nooit meer iets missen? Meld je aan voor een nieuwsbrief van de OBA en ontvang ons laatste nieuws, boekentips, activiteiten en nog veel meer in je mailbox.