Filters
Zoeken in
Type
Doelgroep
Auteur
Onderwerpen
Taal
Jaar van uitgave
Waar
'subject:[Klanten]' in OBA Collectie
11 resultaten
Jij moet je bek houden! : omgaan met boze burgers, ouders, klanten en patiënten
Caroline Koetsenruijter, Alex Brenninkmeijer, Ap van Rijsoort
BoekKlantvriendelijkheid aan de balie
Jacqueline Mahieu
BoekAgressiebeleid : zin en onzin
Aad Klaassen
BoekKlantencommunicatie : zo krijg je en houd je u tevreden klanten
Vincie van Gils
BoekBekijk hier onze e-books en luisterboeken
Want met een boek uit de online bibliotheek begin je meteen met lezen of luisteren. Gewoon op je mobiele telefoon bijvoorbeeld. Net zo makkelijk.
De klantendriehoek : hoe greep krijgen op moeilijke klanten
Philip Van Kelst, Axelle Vanquaillie
BoekVoorkom en stop agressie op het werk
Henk van den Muijsenberg
BoekNee zeggen loont : dump die klant voor wie je niet wilt werken
Jennifer Delano, Mark Ubbink
BoekMaak een fan van uw klant
Ken Blanchard, Sheldon Bowles, Ben Maasdam
LuisterboekThe AI revolution in customer service and support : a practical guide to impactful deployment of AI to best serve your customers
Ross Smith, Mayte Cubino Gonzalez, Emily McKeon
BoekRelatiemarketing en CRM
Rob Beltman
CDpopulaire zoektermen
Omringd door idiotenConfettiregenDog ManHoope-book ’t Hooge NestSaïdjah en AdindaVoor ieder wat waarsLezen voor de lijstBlijf op de hoogte van het laatste nieuws
Nooit meer iets missen? Meld je aan voor een nieuwsbrief van de OBA en ontvang ons laatste nieuws, boekentips, activiteiten en nog veel meer in je mailbox.