Filters

Zoeken in


Type


Doelgroep


Auteur

Auteur

Onderwerpen

Onderwerpen

Taal


Jaar van uitgave

Jaar van uitgave

Waar

'subject:[Consumentengedrag]' in OBA Collectie

85 resultaten

Sorteren op:
Hamburgers in het paradijs : voedsel in tijden van schaarste en overvloed

Hamburgers in het paradijs : voedsel in tijden van schaarste en overvloed

Louise O. Fresco

Boek
Nederlands
|
2023

Buy.ology : waarheid en leugens over ons koopgedrag

Buy.ology : waarheid en leugens over ons koopgedrag

Martin Lindstrom, Inge Pieters

Boek
Nederlands
|
2012

Consumptiedrang

Consumptiedrang

Rafael Rodríguez Villarino, Karin Beneken Kolmer, Xulio Gil Rodriguez

Boek
Nederlands
|
2009

Coole merken

Coole merken

Liz Gogerly, Karin Beneken Kolmer

Boek
Nederlands
|
2012

Bekijk hier onze e-books en luisterboeken

Want met een boek uit de online bibliotheek begin je meteen met lezen of luisteren. Gewoon op je mobiele telefoon bijvoorbeeld. Net zo makkelijk.

Bekijk hier onze e-books en luisterboeken

Hamburgers in het paradijs : voedsel in tijden van schaarste en overvloed

Hamburgers in het paradijs : voedsel in tijden van schaarste en overvloed

Louise O. Fresco

Boek
Nederlands
|
2012

De supermarktleugen : boerenbedrog en verkooptrucs

De supermarktleugen : boerenbedrog en verkooptrucs

Jörg Zipprick, Will Jansen, Jacques Meerman

Boek
Nederlands
|
2014

Weg van de supermarkt : wat de grootgrutter niet wil dat u (w)eet

Weg van de supermarkt : wat de grootgrutter niet wil dat u (w)eet

Gerrit Jan Groothedde

Boek
Nederlands
|
2014

Consumentengedrag / [Studieboek],  / Dr. A.T.A.M. Nederstigt, Prof dr. Th.B.C. Poiesz

Consumentengedrag / [Studieboek], / Dr. A.T.A.M. Nederstigt, Prof dr. Th.B.C. Poiesz

A.T.A.M. Nederstigt, Th.B.C. Poiesz

Boek
Nederlands
|
2014

Consumentengedrag : een poging tot het systematiseren en indelen van de kennis van het gedrag van de consument, zoals afgeleid uit de praktijk van marketing en reclame en uit de gedragswetenschappen

Consumentengedrag : een poging tot het systematiseren en indelen van de kennis van het gedrag van de consument, zoals afgeleid uit de praktijk van marketing en reclame en uit de gedragswetenschappen

F.F.O. Holzhauer, E.A. van Eunen

Boek
Nederlands
|
1971

Waarom we kopen wat we kopen : de wetenschap van het winkelen

Waarom we kopen wat we kopen : de wetenschap van het winkelen

Paco Underhill, Renée Dowden

Boek
Nederlands
|
2004

...

populaire zoektermen
Anya NiewierraBeladen huisSaïdjah en AdindaHoopJudith FantoPlucheOBA NextMax Havelaar

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Nooit meer iets missen? Meld je aan voor een nieuwsbrief van de OBA en ontvang ons laatste nieuws, boekentips, activiteiten en nog veel meer in je mailbox.

Schrijf je in
Open in a new window