Filters
Zoeken in
Type
Doelgroep
Auteur
Onderwerpen
Taal
Jaar van uitgave
Waar
'subject:[CRM]' in OBA Collectie
53 resultaten
Als jij de klant was... : customer advocacy: kijken met de ogen van de klant
Nicolette Wuring
BoekHoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk? : een praktische gids voor MKB'ers en ZZP'ers
Jeannette Biesbroeck, Richard de Rijke
Boek100% service : klantgericht innoveren, de formule voor succes
Hanneke Kunst, Maaike van Rooden, Martine Vos, Eleonora Swart
BoekConnect : how to use data and experience marketing to create lifetime customers
Lars Birkholm Petersen, Ron Person, Christopher Nash
BoekBekijk hier onze e-books en luisterboeken
Want met een boek uit de online bibliotheek begin je meteen met lezen of luisteren. Gewoon op je mobiele telefoon bijvoorbeeld. Net zo makkelijk.
Sense & respond : how successful organizations listen to customers and create new products continuously
Jeff Gothelf, Josh Seiden
BoekThe 60 second sale : the ultimate system for building lifelong client relationships in the blink of an eye
David V. Lorenzo
BoekJourney to centricity : a customer-centric framework for the era of stakeholder capitalism
Ilenia Vidili
BoekThe new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business
David Meerman Scott
BoekSuperconsumers : a simple, speedy, and sustainable path to superior growth
Eddie Yoon
BoekHospitality marketing
David Bowie, Francis Buttle, Maureen Brookes, Anastasia Mariussen
Boekpopulaire zoektermen
Karin Slaughtere-book OroppaHoe overleef ik...e-book ’t Hooge NestOroppaThe Hunger GamesOBA-pas kwijtOnline bibliotheekBlijf op de hoogte van het laatste nieuws
Nooit meer iets missen? Meld je aan voor een nieuwsbrief van de OBA en ontvang ons laatste nieuws, boekentips, activiteiten en nog veel meer in je mailbox.